top
logo


Головна Новини
Новини
Круглий стіл з проблем проектування акме-середовища закладів освіти PDF Печать

15 листопада 2019 року Українською академією акмеології було проведено круглий стіл з проблем проектування акмеологічного середовища навчального закладу, який об'єднав представників експериментальних майданчиків Києва, Запоріжжя та Херсонщини.

Директор запорізького багатопрофільного ліцею №99 Ольга Солдатєнко представила концепцію авторської школи, яка успішно впроваджується протягом десятків років та має кількісні та якісні показники підтвердження своєї ефективності, що визнано на різних рівнях як експертами так і керівниками системи освіти міста, області та країни.

Кобець Людмила, заступник директора з виховної роботи, розповіла про багатовекторність діяльності Станіславського закладу повної загальної середньої освіти імені К.Й. Голобородька Станіславської сільської ради Херсонської області.

Педагоги та науковці активно долучилися до дискусії, подібні заходи вже стали традиційними і є платформою для обміну інноваційним досвідом.

 

 
Загальні збори ГО УАА PDF Печать

15 листопада 2019 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулися Загальні збори Української академії акмеології. Під час засідання було заслухано звіти щодо діяльності осередків УАА у 2019 році, зокрема Київського, Херсонського, Харківського, Житомирського, Тернопільського та інших, розглянуто заяви щодо вступу у члени УАА, документи на обрання членами-кореспондентами та академіками УАА, обговорено питання щодо участі академії в громадському обговоренні законопроектів, які стосуються системи освіти України, питань соціальної політики, затверджено план наукової роботи Академії акмеології на 2020 рік.

 

 
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції» PDF Печать

14-15 листопада 2019 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулась Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції».

Учасники конференції – 353 осіб – науковці та практики з науково-дослідних інститутів НАПН України, закладів вищої освіти І-ІІ та ІІІ-ІV рівнів акредитації, закладів загальної середньої освіти. На конференції було представлено також широке міжнародне представництво: 19 учасників із 9 країн (Греція, Кіпр, Румунія, Польща, Болгарія, Білорусь, Казахстан, Канада, США)

14 листопада учасники конференції разом зі студентами спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка взяли участь у роботі круглого столу «Стратегії розвитку педагогічної освіти в добу змін», а також відвідали демонстраційні студії: «Використання авторської технології SELF-book в особистісно-професійній підготовці педагогів» (модератори: Леся Куземко, кандидат педагогічних наук, Олена Венгловська, кандидат педагогічних наук, Ірина Новик, кандидат педагогічних наук, Євген Антипін, кандидат педагогічних наук), «Вивчення особистості дитини: розмаїття методик» (Інна Мельник, кандидат психологічних наук, Яна Матюшинець, викладач).

15 листопада під час пленарного засідання «Стратегії розвитку педагогічної освіти у міжкультурному вимірі» з доповідями виступили: Петро Саух, академік-секретар відділення вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, доктор філософських наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, віце-президент, академік Української академії акмеології (тема доповіді «Інноваційний дискурс педагогічної освіти в умовах експоненційних технологій: рух без компасу»); Лариса Березівська, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського (тема доповіді «Інтеграція історії освіти України в європейський освітній простір»); Ніна Батечко, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри вищої та прикладної математики Національного університету природокористування і біоресурсів України (тема доповіді «Акмесинергетичний підхід у підготовці викладачів вищої школи в умовах магістратури»); Марія Братко, доктор педагогічних наук, доцент, директор Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Професійна підготовка педагогів в контексті сучасних цивілізаційних викликів»); Ганна Іванюк, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Антропологічний концепт педагогічної освіти: глобальний, європейський та національний виміри»); Оксана Кікінежді, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, директор Науково-дослідного центру з проблем ґендерної освіти і виховання учнівської та студентської молоді НАПН України – ТНПУ імені Володимира Гнатюка (тема доповіді «Ґендерний вимір підготовки майбутнього педагога в умовах освітніх змін»); Ісаак Пападопулос, PhD в галузі прикладної лінгвістики, викладач лінгвістики Європейського університету Кіпру (Республіка Кіпр), (тема відео-виступу «Побудова мостів мов та культур: сприяння міжкультурному спілкуванню та підготовці студентів до глобалізованого середовища»); Оксана Проскура, директор Київської гімназії східних мов № 1 (тема доповіді «Антропологічний вимір підготовки вчителя в умовах освітніх змін»); Лаура Тайтелієва, магістр педагогіки, старший викладач Казахського національного педагогічного університету імені Абая (Республіка Казахстан), (тема доповіді «Формування готовності майбутніх вихователів дошкільних закладів до інноваційної діяльності»); Тетяна Мієр, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Дидактичні акценти зарубіжного та вітчизняного перспективного досвіду підготовки фахівців початкової освіти»); Тетяна Пономаренко, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (тема доповіді «Управлінська культура педагогів вищої школи як умова якості вищої педагогічної освіти»); Інна Степанюк, докторантка Факультету спеціальної освіти, спеціалізація: Політика та Системні Зміни в Освіті, Канзаський Університет (США), Наталія Колесова, магістр за спеціальністю Викладання та Навчальний план з фокусом на інклюзивній освіті, інклюзивному лідерстві та захисті прав людей з інвалідністю, інтерн Коаліції Інклюзивної Освіти штату Меріленд (США), (тема відео-доповіді «Інклюзивні групи в університетах України: критичний аналіз політики»); Наталія Гузій, доктор педагогічних наук,  професор, професор кафедри теоретичної та консультативної психології факультету психології  Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова (тема доповіді «Акмеологія як навчальна дисципліна у системі підготовки магістрів психології: ціле-змістові аспекти»).

Усі бажаючі мали можливість взяти участь у дискусіях: «Академічна мобільність та інклюзія: два виміри інтеграційних процесів у сфері освіти», «Освітні системи в історичному вимірі», «Стратегії розвитку педагогічної освіти: традиції та освітні інновації».

У рамках конференції 15 листопада відбулися загальні збори Української академії акмеології.

Модератори конференції: Ганна Іванюк, завідувач кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор; Ніна Батечко, завідувач кафедри вищої та прикладної математики Національного університету природокористування і біоресурсів України, академік Української академії акмеології, доктор педагогічних наук, доцент; Любов Співак, професор кафедри теоретичної та консультативної психології НПУ імені М.П. Драгоманова, доктор психологічних наук, професор; Геннадій Бондаренко, завідувач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент; Олена Музика, доцент кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент.

 
PDF Печать

Шановні учасники та координатори міжнародного проекту № 21720008 «Компетенції викладача вищої школи в добу змін», запрошуємо вас взяти участь у засіданні, яке відбудеться у форматі відео-конференції, 12 квітня о 15 годині в аудиторії 213 за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б.

До участі запрошуються також теоретики та практики, яких цікавить проблема визначення, формування та розвитку компетенцій викладача вищої школи.

 

Dear participants and coordinators of the international project #21720008 “High school teacher competence in change.”

We are glad to invite you to our video-conference session, which will be hold at 3 p.m. on the 12th of April in the room #213 , at 13 B, Marshala Tymoshenko Street.

We would like to cooperate with theorists and practicians, who are interested in the definition, formation and development of high school teacher’s competence.

 
« ПерваяПредыдущая12345678910СледующаяПоследняя »

Страница 1 из 10

bottom

Copyright © | 2009-2013 | Українська Академія Акмеології